loading...
pekhrc
نویسنده بازدید : 31 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

بانك نمايشنامه نويسان در جشنواره دانشگاهي
لوح فشرده نمايشنامه هاي دانشجويي به صورت لوح فشرده در روزهاي برگزاري دوازدهمين جشنواره بين المللي تئاتر دانشگاهي عرضه مي شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي جشنواره تئاتر دانشگاهي، اين امر براي اولين بار است كه اتفاق مي افتد و در آن كامران شهلايي گردآورنده اين آثار به بررسي آثار دانشجويي كه طي اين سال ها در جشنواره دانشگاهي عرضه شده و ديگر آثار توليدي دانشجويي كه مرتبط با اين جشنواره مي پردازد.

وي ادامه داد:‌ اين لوح فشرده بين حاضران در اين جشنواره اهدا مي شود و شامل 213 نمايشنامه از كارهاي نمايشنامه نويسان دانشگاهي است كه بدون مرزبندي و اولويت تنظيم شده است و با راهكاري جديد به بررسي و توجه بيشتر به آثار نمايشنامه نويسان دانشگاهي مي پردازد
نویسنده بازدید : 26 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سمينار EFQM‌ برگزار مي شود
سمينار EFQM‌ توسط باشگاه مهندسي صنايع در سالن آمفي تئاتر دانشكده فني دانشگاه آزاد اسلامي تهران جنوب، 31فروردين برگزار مي شود.


معين، دبير باشگاه مهندسي صنايع دانشكده فني تهران جنوب به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: اين همايش 4 ساعته با همكاري انجمن علمي صنايع ايران در دانشكده فني تهران جنوب برگزار مي شود.

وي هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي هر چه بيشتر دانشجويان با روش هاي مديريتي عنوان كرد.

وي افزود: امروزه دانشجويان فني و مهندسي بيش از گذشته نياز به آشنايي با مباحث مديريتي دارند كه مي تواند كمك شاياني به انتخاب شغل آينده آنها كند.

دبير باشگاه مهندسي صنايع دانشكده فني تهران جنوب تصریح کرد: در پايان برگزاري اين همايش به دانشجويان گواهي شركت در همايش داده می شود.

گفتني است، علاقه مندان به شركت در اين همايش مي توانند با مراجعه به باشگاه مهندسي صنايع دانشكده فني اقدام به ثبت نام كنند./
نویسنده بازدید : 33 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

کنفرانس سالانه دانشگاه ‌هاي باز را درمهر ماه برگزار می کنیم
سيد محمد حسيني گفت:برگزاري کنفرانس سالانه دانشگاه‌هاي باز با حضور بيش از 70 کشور آسيايي درمهر ماه به ميزباني دانشگاه پيام نور از جمله برنامه‌هاي مهم اين دانشگاه در سال 88 است.


دکتر سيد محمد حسيني رئيس دانشگاه پيام نور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: راه‌اندازي سيستم جامع آموزشي، چاپ و انتشار 80 منبع درسي، تهيه 24 هزار دقيقه برنامه آموزشي از شبکه آموزش، راه‌اندازي سيستم اينتر‌نت دانشگاه در 450 مرکز و واحد‌ و راه‌اندازي اتوماسيون اداري از ديگر فعاليت‌هاي دانشگاه پيام نور در سال 87 است.

وي ادامه داد: همواره يکي از مهمترين گلايه‌هاي اعضاي هيئت علمي دانشگاه پيام نور فقدان نشريه‌هاي علمي، پژوهشي براي چاپ مقالات علمي بوده است.

دکتر حسيني تصريح کرد: راه‌اندازي 15 نشريه علمي پژوهشي در دانشگاه پيام نور برنامه ريزي شده که اميدواريم به زودي مجوز‌هاي لازم براي راه‌اندازي آنها از سوي وزارت علوم صادر شود.

وي اضافه کرد: کنفرانس سالانه دانشگاه‌هاي باز با حضور بيش از 70 کشور آسيايي در مهر 88 به ميزباني اين دانشگاه برگزار خواهد
نویسنده بازدید : 34 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

امکان تحصيل بدون کنکور نفرات برتر روبوکاپ در مقاطع بالاتر دانشگاه آزاد




معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي شرايطي را فراهم آورده تا نفرات برتر مسابقات روبوکاپ آزاد ايران و اينگونه دانشها امکان ادامه تحصيل در مقاطع تحصيلي بالاتر را بدون کنکور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دکتر فريدون رهنماي رودپشتي در اختتاميه چهارمين دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ايران با بيان اين مطلب افزود: حمايت از تيمها در بخش مربوط به توسعه دانش، امکان حضور در مسابقات بين المللي براي برترينهاي مسابقات روبوکاپ و شرکت در تجاري سازي و اقتصادي کردن روبوکاپ و اين گونه از دانش ها توسط دانشگاه آزاد اسلامي از ديگر برنامه هاي اين دانشگاه در جهت حمايت از دانشجويان است.

وي خاطرنشان کرد: ما از دانشجويان انتظار داريم که همگرايي علمي در توسعه دانش داشته باشند و تنها به روبوکاپ به عنوان مسابقات نگاه نکنند و نگاهي علمي نيز به اين موضوع داشته باشند.

معاون پژوهشي دانشگاه آزاد اسلامي ادامه داد: مقوله کارآفريني نيز بايد در کنار دانش روباتيک در نظر گرفته شود. در آينده اي نزديک روباتها در بسياري از کارهاي پرخطر به عنوان جانشين در اختيار انسان خواهند بود. همچنين دانشجويان بايد به مسئله شکوفايي در اين دانش توجه کنند.

رهنما اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامي توجه ويژه اي به برگزاري اين مسابقات داشته است و اختصاص رديف خاصي از بودجه پژوهشي دانشگاه به فعاليتهاي مربوط به روبوکاپ بيانگر اين ادعاست.

وي خاطرنشان کرد: يکي از موارد حائز اهميت در برگزاري اين مسابقات، ايجاد رقابت و چالش در افزايش شور و نشاط با هدف ارتقاي کيفيت زندگي دانشگاهي است.
نویسنده بازدید : 22 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

استخدام در شرکت آریا همراه سامانه (سهامی خاص)



شرکت آریا همراه سامانه (سهامی خاص) مجری پروژه های ایرانسل (MTN-Irancell) نیاز به همکاری تمام وقت اشتغال در تهران به شرح ذیل دارد:


Å منشی مدیریت (HR-AD): لیسانس مرتبط، مسلط به نرم افزار Ms Office و زبان انگلیسی


داوطلبین رزومه خود را با ذکر شناسه شغل در عنوان نامه به نشانی hr@aryahamrah.com ارسال فرمایند.

دوشنبه 17 فروردين 1388 همشهری
نویسنده بازدید : 37 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

استخدام در یک شرکت ساختمانی معتبر برای کارگاه خود واقع در تهران


یک شرکت ساختمانی معتبر برای کارگاه خود واقع در تهران نیاز به تخصصهای زیر دارد:


مهندس: دفتر فنی با حداقل 10 سال سابقه کار

حسابدار: با حداقل 3 سال سابقه کار

مهندس ارجرا: با حداقل 5 سال سابقه کار

تکنسین اجرا: با حداقل 5 سال سابقه کار


فکس: 88465502


09361953712 – 09121784406

دوشنبه 17 فروردين 1388
همشهری
نویسنده بازدید : 33 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

ثبت‌نام كلاسهاي آمادگي دانش‌پذيري فراگير آغاز شد / شروع کلاس ها ارديبهشت ماه

رييس دانشگاه پيام نور اعلام کرد : ثبت نام مراکز و واحدهاي دانشگاه پيام نور براي برگزاري کلاس هاي آمادگي دانش‌‌پذيري فراگير از امروزشنبه 15 فروردين آغاز شده و تا دو هفته آينده ادامه خواهد داشت .


سيد محمد حسيني در گفت وگو با خبر نگار سرويس دانشگاه برنا گفت : داوطلبان براي ثبت نام در کلاس هي آمادگي دانش‌‌پذيري فراگير مي توانند به سايت دانشگاه پيام نور به آدرس http://www.pnu.ac.ir/Portal/Home/Default.aspx مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .




وي تصريح کرد : داوطلبان همچنين مي توانند به صورت حضوري به مراکز و واحدهاي دانشگاه پيام نور مراجعه کرده و ثبت نام کنند.




رييس دانشگاه پيام نور با اشاره به فعاليت غيرقانوني موسسات فراگير و اينکه اين دانشگاه براي هيچ موسسه يا مركز آموزشي مجوز ثبت‌نام صادر نكرده است، ياد آورشد : تمام واحدها و مرکزهاي اين دانشگاه آمادگي برگزاري کلاس هاي آمادگي دانش‌‌پذيري فراگير را داشته و از ارديبهشت ماه نيز کلاس هاي اين دوره برگزار مي شود .




وي همچنين تصريح کرد : هزينه ثبت نام کلاس هاي آمادگي دانش‌پذيري فراگير بسيار کمتر از هزينه موسسات غير قانوني برگزار کننده دوره هاي آمادگي دانش‌پذيري فراگير است
نویسنده بازدید : 26 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

همايش «قرآن و طب» ارديبهشت در يزد برگزار مي‌شود

خبرگزاري فارس: همايش «قرآن و طب» از سري همايش‌هاي بنياد قرآني حوزه و دانشگاه، 12تا 15 ارديبهشت ماه در يزد برگزار مي‌شود.


سيدنعمت‌الله تقوي مدير گروه قرآني بنياد علمي پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار آيين و انديشه فارس در رابطه با نحوه برگزاري همايش «قرآن و طب» اظهار كرد: فراخوان ارسال مقالات به اين همايش از آبان ماه پارسال بوده از 500 مقاله رسيده 30 تا 35 مقاله براي ارائه برگزيده شده است.
وي ادامه داد: موضوعات اين مقالات در زمينه طبي و روان‌پزشكي از جنبه‌هاي قرآن است كه در 1 تا 2 هفته آينده در ويژه‌نامه‌اي به چاپ خواهد رسيد
تقوي افزود: مهم‌ترين ره‌آورد اين همايش‌ها ايجاد موج پژوهشي براي تحقيق در مسائل قرآني بوده كه واكنش فوق‌العاده‌اي در مراكز مختلف پژوهشي قرآني داشته است.
وي در رابطه با حاضران و حاميان همايش «قرآن و طب» اذعان داشت: از حاضران در اين همايش مي‌توان دكتر ولايتي و بسياري از پژوهشگران علمي‌ـ قرآني را نام برد و حاميان برگزاري آن وزارت بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشكي يزد و پژوهشگاه علوم اسلامي قم است.
دبير همايش‌هاي بنياد علمي پژوهش‌هاي قرآني حوزه و دانشگاه در پايان از برگزاري همايش «قرآن و حقوق بين‌الملل» در اوايل خرداد خبر داد.
نویسنده بازدید : 30 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

استخدام کارشناس در یک شرکت صنایع تولیدی معتبر


یک شرکت صنایع تولیدی معتبر جهت تکمیل کادر خود به مواردهای ذیل نیازمند می باشد.


ô به 3 نفر آقا جهت طراحی و تبلیغات – حداقل 2 سال سابقه کار – مدرک گرافیک حداقل لیسانس


ô به 3 نفر آقا جهت بازاریابی و بازارشناسی – حداقل 2 سال سابقه کار – مدرک تحصیلی حداقل لیسانس


ô به 3 نفر آقا جهت بازار شناسی پروژه ها – حداقل 2 سال سابقه کار – مدرک تحصیلی حداقل لیسانس


ô به 1 نفر آقا جهت فروش و تسلط کامل به زبان عربی


ô به 1 نفر آقا جهت بازرگانی و تسلط کامل به زبان انگلیسی


ô به 1 نفر آقا جهت رئیس حسابداری – حداقل 5 سال سابقه کار – مدرک تحصیلی حداقل لیسانس


ô به 2 نفر آقا جهت آبدارچی تحصیلدار – حداقل 2 سال سابقه کار – مدرک تحصیلی حداقل دیپلم – آشنا به موتور سواری


ô به 1 نفر خانم جهت دفتردار و منشی خانم – حداقل 2 سال سابقه کار – مدرک تحصیلی حداقل لیسانس


علاقمندان می توانند تا تاریخ 18/1/88 مشخصات و رزومه خود را به صندوق پستی 5967-14155 و یا به شماره فاکس 84391150 ارسال نمایند.


يکشنبه 16 فروردين 1388
همشهری

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 189
  • بازدید کلی : 4,979